Leveringen en retouren
Bestelling en levering
Heeft u vragen of advies nodig?
Ik sta tot uw beschikking om u te helpen! Stuur een e-mail naar info@babeth.be of vul het online contactformulier in. Ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk te reageren!
Wellicht vindt u hieronder het antwoord op uw vraag:
1. BESTEL
1.1 Hoe plaats ik een bestelling?
Niets is eenvoudiger! Kies je favoriete product, selecteer eventueel de maat en klik op “TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN” . Nadat u uw keuze heeft gemaakt, klikt u op “PLAATS MIJN BESTELLING” . Volg daarna de instructies op de afrekenpagina om uw bestelling af te ronden.
Na ontvangst van uw betaling ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Een tweede e-mail geeft u het trackingnummer van uw pakket!
1.2 Waar kan ik informatie over een product vinden?
Alle productinformatie is beschikbaar in de beschrijving. Voor meer details over samenstelling, maten of kleuren, aarzel niet om mij een e-mail te sturen op info@babeth.be . Voor eventuele vragen sta ik tot uw beschikking.
1.3 Is het mogelijk om een product te reserveren?
Ja, tijdens het afrekenen kun je ervoor kiezen om het artikel in de winkel te reserveren. Je hebt dan twee mogelijkheden: óf direct online betalen, óf ervoor kiezen om te betalen bij afhalen in de winkel.
1.4 Is een artikel dat ik wil niet op voorraad?
Als een product niet op voorraad is, kunt u per e-mail contact met mij opnemen om de beschikbaarheid in de showroom te controleren of om te zien of het opnieuw op voorraad komt.
Truc:
Volg onze Facebookpagina om op de hoogte te blijven van nieuwe producten en aanvullingen. U kunt ook contact met ons opnemen via Messenger.
2. LEVERING
2.1 Wat zijn de verzendkosten?
Voor België bedragen de verzendkosten € 2,99 voor levering op een relaispunt (tot 2 kg) en € 6,49 voor thuislevering.
Wij verzenden ook naar Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Italië, Portugal, Duitsland en Spanje. De verzendkosten worden bij het afrekenen berekend op basis van uw bestemming.
2.2 Wanneer wordt mijn pakket verzonden en afgeleverd?
Ik doe mijn best om uw bestellingen snel te verzenden!
Pakketten worden door Bpost behandeld op dinsdag en vrijdag. De levertijd voor België bedraagt 1 tot 3 werkdagen . Voor leveringen op afhaalpunten geldt een termijn van 3 werkdagen voordat u uw pakket kunt ophalen. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden dinsdag verzonden.
2.3 Kan ik mijn pakket volgen?
Ja, u ontvangt een bevestigingsmail met daarin een trackingnummer, waarmee u de levering van uw pakket kunt volgen.
2.4 Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wijzigingen in reeds geplaatste bestellingen zijn complex. Als u een fout heeft gemaakt, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail. Ik kijk wat er gedaan kan worden, afhankelijk van de status van de bestelling en de geldende voorwaarden (sale artikelen etc.).
2.5 Wat moet ik doen als ik niet thuis was tijdens de bevalling?
Geen zorgen! Indien u niet aanwezig was, zal de postbode een bericht in uw brievenbus achterlaten. Vervolgens kunt u uw pakket ophalen op het aangegeven postkantoor.
2.6 Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Indien de bestelling niet geschikt is voor u (verkeerde maat, defect etc.), kunt u een artikel binnen 14 dagen na verzending retourneren of ruilen. Zodra de retourzending is ontvangen, ontvangt u een kortingsbon ter waarde van de geretourneerde artikelen, die 6 maanden geldig is op de site of in de winkel.
2.7 Ik heb een beschadigd of verkeerd geleverd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
In het geval van een beschadigd artikel of een leveringsfout, neem dan onmiddellijk contact met mij op met uw naam, bestelnummer en beschrijving van het probleem. Indien mogelijk stuur ik u het juiste artikel opnieuw toe. Indien dit niet haalbaar is, kunt u binnen 10 dagen kiezen tussen omruilen of een terugbetaling. De retourkosten zijn in dit geval voor mijn rekening.
RETOUR EN Ruilen
Als de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet (verkeerde maat, defect, enz.), kun je de artikelen binnen 14 dagen vanaf de verzenddatum retourneren of ruilen. Hier leest u hoe u het moet doen:
1. Vul het retourformulier in dat bij uw bestelling zit.
2. Stuur de artikelen naar het volgende adres:
BABETH SPRL
Rue Rosier Bois 21
1331 Rosières
België
Zodra de retourzending is ontvangen, ontvangt u een tegoedbon die overeenkomt met de waarde van de geretourneerde artikelen of, in geval van omruilen, van het nieuwe artikel (afhankelijk van beschikbaarheid).
RETOURVOORWAARDEN
Artikelen moeten in originele staat, ongedragen en zonder gebreken (bijvoorbeeld geen make-upvlekken) worden geretourneerd. Retourneren dient binnen 14 dagen na levering te geschieden. De retourkosten zijn voor uw rekening, behalve in het geval van een defect of fout van onze kant.
Belangrijk :
Promotieartikelen kunnen niet worden geruild of terugbetaald.
UITWISSELINGSVOORWAARDEN
Als u een ander product wenst, retourneer dan het originele artikel en er wordt een voucher naar u verzonden. Deze voucher is geldig ter plaatse of in de winkel. Ruilen is niet mogelijk voor actieartikelen.
BESCHADIGDE ARTIKELEN OF LEVERINGSFOUT
Als je een beschadigd of verkeerd artikel ontvangt, neem dan contact met mij op via info@babeth.be met je contactgegevens en bestelgegevens. Ik zal de beschikbaarheid controleren om het juiste artikel opnieuw te verzenden of, indien nodig, binnen 10 dagen een terugbetaling uitvoeren. In dit geval zijn de retourkosten voor mijn rekening.
Voor alle andere vragen, aarzel niet om ons te contacteren op info@babeth.be !